czwartek, 29 grudnia 2011

to wszystko nie jest takie proste, jakby mogło się wydawać.

 

Najgorsza opcja - zaufać i wierzyć 

w każde słowo mężczyźnie.

 

Czasami trzeba odejść, by powrócić i 

jeszcze raz mocniej pokochać, wiesz?

 

My kobiety jesteśmy dziwne, 

nigdy nie przestajemy kochać

nawet największych drani.

 

nawet sobie nie wyobrażasz ile 

radości sprawia mi to, że po prostu jesteś.

 

z cyklu refleksji życiowych: 

nie ma się co starać , 

bo i tak chuj zawsze z tego wychodzi.

 

I jestem całkiem silną kobietą, 

dopóki nie zaatakują mnie nocne rozkminy.

 

Ale przyznaj, 

Jego oczy będziesz pamiętać do końca.

 

Pamiętasz? Mieliśmy przetrwać wszystko.

 

przecież dobrze wiesz,

na dobre i na zle, ktoś obok jest.

 

Trudno szukać innego, 

jeżeli ideał jest tuż obok.

 

jeśli ciągle jesteś zazdrosna, to kochasz.

 

 

Mogę nie mieć nic,

bo ty jesteś dla mnie wszystkim .

 

nie możemy udawać , że cały czas jest dobrze

 

i leże na brzuchu, i 

twarz zatapiam w poduszce, i tęsknie też.

 

 

możesz przyjechać na 

jednorożcu z bukietem kwiatów.

możesz zaprosić mnie do 

najdroższej restauracji w mieście. 

możesz codziennie pisać do mnie smsy. 

chociaż .. nie . wystarczą mi twoje ramiona . ♥

 

 

Czasem czuję jakby życie 

miało do mnie jakieś ale.

 

nie mów, że kochasz, 

bo to dość mocne słowa.

 

Nikogo z nas nie stworzono by cierpiec tak

 

Człowiek potrafi rozpierdolić 

wszystko co ma, jednego dnia.

 

W pewnym momencie, 

człowiek jest tak przyzwyczajony 

do samotności, że boi się zakochać.

 

na twarzy uśmiech, a w duszy taki 

rozpierdol, że nawet nie masz pojęcia .

 

Akcja zapomnieć, zniszczyć, wymazać.

 

Gdy stare uczucie

odnawia się z podwójną siłą.

 

rok 2012 będzie zajebisty nie ma huja.

 

Miłość jest ślepa. 

Im mocniej się kogoś kocha, 

tym bardziej irracjonalnie się postępuje.

 

Najmniej mówimy o rzeczach, 

o których najwięcej myślimy. 

 

Kocham tą satysfakcję, gdy

pod naciskiem mojego 

spojrzenia spuszczasz głowę w dół.

 

 Cierpienie czyni przedwcześnie dojrzałym 

 

przytul mnie właśnie teraz, 

właśnie dziś, gdy potrzebuję

tego bardziej niż zwykle.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz