poniedziałek, 5 grudnia 2011

Mam debila na Twoim punkcie ♥

mam taką osobę w życiu, której wybaczę wszystko. ♥

 

Miłość kpi sobie z rozsądku, i w tym jej urok i piękno.

 

Bo życie singla jest fajne do czasu, 

gdy chcesz się do kogoś przytulić a 

nie masz do kogo. -_-

 

Tak bardzo chciałabym się do 

niego przytulić, czuła bym się bezpieczna.

 

Trzeba cieszyć się szczęściem, 

bo może go zabraknąć.

 

Czasami ludzie myślą, że robią dobrze, 

natomiast psują to, co najlepsze..'

 

życie jest za krótkie żeby marnować je na nudę.

 

Uwierz, że możesz. Zapomnij o wątpliwościach.

 

On - fabryka mojego szczęścia :*

 

patrzę w Jego oczy i wiem, że

tak naprawdę mam już wszystko.

 

♥ - głupi znaczek a ryj cieszy. Co nie ?

 

miałam Cię tyle razy, ale jakoś tak, chcę więcej.

 

Bo czasem lepiej odejść od 

zmysłów by nie zwariować..

 

Nauka to przyjemność, ale 

nie mam czasu na przyjemności =)

 

Zapomnij się ze mna... choć na chwilę...

 

Żyj tak żeby więcej było 

'dzięki tobie', niż 'przez ciebie'.

 

Jeśli nie chcesz cierpieć nie kochaj, 

ale jesli nie kochasz... po co żyjesz?

 

Pokochaj moją nieidealność

 

Tylko kobieta potrafi w największym 

skurwielu ujrzeć mężczyznę swojego życia.

 

To wszystko jest jakieś fantastycznie popierdolone.

 

Moje serce jest do wzięcia, 

bo szlak trafił mego księcia…

 

Łóżko, słuchawki i żyje się lepiej ♥

 

Dobrze mieć kogoś, kto zamiast mówić 

'będzie dobrze' mówi 'nie będzie dobrze, 

ale jesteś na tyle silna, że sobie z tym poradzisz'

 

Rok temu o tej porze było lepiej. O wiele lepiej.

 

Moje życie wygląda jak wielkie, 

chaotyczne 'ja pierdole' z przecinkiem 

i 'kurwa' na końcu.

 

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz