czwartek, 1 grudnia 2011

Chce znów poczuć smak twoich ust na moich.


jak się znowu zakocham to mi wyjeb.

 

i wtedy pierdolnął, że kocha.

 

status mam wolny, serce zajęte.

 

to nienaturalne milczeć gdy zależy aż tak .

 

 

rozejrzyj się dokoła, a 

zobaczysz ludzi, bez których

ten świat nie mógłby istnieć.

 

samemu idzie się szybciej, 

ale we dwójkę dociera się dalej.

 

nie bój się zakochać jeszcze raz. 

otwórz serce, pójdź za jego głosem. 

i pamiętaj, mierz wysoko.

 

niech każdy upadek wzmacnia nas, nie dzieli.

 

czytam stare wiadomości i

zastanawiam się, co zrobiłam źle.

 

kiedy się w nic nie wierzy, mniej boli.

 

zacznijmy od tego, że Cię kocham, 

zakończmy na tym, że nie przestanę.

 

coś co się skończyło juz nie ma 

prawa nigdy istnieć tak samo.

 

może kiedyś znajdziesz czas by za mną zatęsknić.

 

Miłość nigdy nie umiera .

 

z biegiem czasu na te same 

rzeczy patrzymy już inaczej.

 

często tracimy coś dlatego, że

zbyt szybko uznaliśmy to za stracone.

 

Wiem tylko jedno, że zawsze wstanę gdy upadnę !

 

Jestem z tych ludzi, którzy odróżniają 

'Pepsi' od ' Coca-Coli' i 'Sorry' od ' Przepraszam'

 

pomiędzy byciem, a odejściem jest 

jeszcze chwila zawahania - czy warto.

 

to głupie, że choćby nie wiem jak

bardzo bym chciała być z kimś

innym to i tak jesteś ważniejszy

 

 

Twój zapach przywołuje miliony wspomnień.

 

I to zajebiste uczucie kiedy wtuliłam

się w jego klatkę piersiową czułam bicie jego serca. ♥

 

Momenty się kończą,a 

wspomnienia pozostają na zawsze.

 

 

coraz częściej zastanawiam się, 

czy tak naprawdę warto.

 

Kocham Cię. kropka, znak mniejszości, 

trzy, średnik, gwiazdka.

 

szkoda, że nie pamiętasz tych 

wszystkich chwil, o których ja nigdy nie zapomnę.

 

I dopiero dzisiaj zaczynam doceniać 

czym jest życie i prawdziwa miłość

 

 

 

Nie rób czegoś w brew sobie, 

byś nie żałował do końca życia

 

od poniedziałku do piątku mam chillout , a 

od soboty do niedzieli po prostu wyjebane

 

rodzisz się jako oryginał , nie umieraj jako kopia

 

 

 

lubię lubić coś , czego nie lubią inni

 

więc dlaczego pchasz się w coś, 

co wiesz, że przyniesie tylko rozczarowanie ?

 

Zostań moim ninją ♥

 

Im bardziej Ci zależy, 

tym bardziej później będzie bolało.

 

 

Uwielbiam gdy robisz mi malinkę i

mówisz że to znak że jestem twoja.

 

Ale jesteśmy tacy zakochani, 

całkiem sobie oddani, przecież to widać. ♥

 

Jesteśmy dla siebie trochę nielegalni, kochanie.

 

Masz cycki - to zawsze masz rację. ♥

 

 

To niewiarygodne jak jeden człowiek 

może wywołać tyle cudownych uczuć u dziewczyny.

 

nie umrę, bo nie mam czasu.

 

Pierdolę uczucia, mam lepsze zajęcia.

 

zadręczam sie wspomnieniami .

 

 

ja nie kłamie , ja po prostu kocham Cie ♥

 

czasem wierzymy w coś , co 

nigdy nie ma szans na spełnienie .

 

Nie do opisania jest uczucie między nami.

 

Fakt, kiedyś mi się podobałeś. 

No ale przecież wiecznie ślepa nie będę .

 

najbardziej zniszczyli mnie ci, 

którzy powinni być podporą .

 

prawdziwy mężczyzna każdego 

dnia uwodzi tę samą kobiete

 

Kiedyś się do Ciebie mocno przytulę,

uśmiechnę i powiem: "warto było..."

 

 

 

naciśnij F13 a miłość przybędzie .

 

rozkochał mnie w sobie,

narobił nadziei i definitywnie spierdolił.

 

skończ pierdolić , bo nie chce mi 

się już udawać , że mnie to interesuje .

 

 

czasami chcę zniknąć.

 

tęsknie kurwa. all day , all night.

 

tylko dlaczego wciąż , mamy osobno iść ?

 

nie chciałam go stracić , 

aczkolwiek do tego doprowadziłam

 

 to że mnie kochasz nie wystarczy , 

trzeba też się starać .

 

i nie mogę złapać tchu i łapie paranoje .

 

tak łatwo było gdy było się dzieckiem . 

wystarczył patyk i coś na głowie , 

i już wierzyłaś że możesz wszystko .

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz