sobota, 14 stycznia 2012

A weź spójrz na mnie z sercem.

 

 

To taki czas, który zatrzymuję się w głębi serca.

 

Nie pytaj mnie czy to ma sens, 

podobno wszystko po coś jest.

 

Bo nigdy nie wiadomo , z 

której strony powieje wiatr , w 

którą stronę popchnie nas przeznaczenie.

 

Cenię tych, którzy znają wartość słowa, 

i co powiedzą to robią

 

Za dużo myślę, za mało robię. 

Za dużo wiem, za mało rozumiem.

 

Niby dobrze, ale nie jest wcale, tak jak myślisz.

 

Ja już nic nie wiem. 

Chwilowo nie ogarniam.

 

Jest tyle rzeczy do naprawiania, a 

tak mało narzędzi.

 

W życiu z reguły mamy dwie szanse. 

Pierwszej nie wykorzystujemy, a

w drugiej istnienie już nie wierzymy.

 

Kiedy wyeliminuje się niemożliwe, 

wówczas to, co zostanie, bez 

względu na to, jak byłoby 

nieprawdopodobne, musi być prawdą.

 

Zaczynając nowe życie, 

nie popełniaj starych błędów.

 

I dopiero teraz zdajesz sobie sprawę, 

jak wszystko z czasem się zmienia.

 

jedynym chłopcem za którym będę 

biegać będzie mój synek 

bawiący się ze mną w berka.

 

Czasem nie mówię nikomu

jak naprawdę się czuje. 

Nie dlatego, że nie wiem. 

Nie dlatego, że boję się ich reakcji. 

Nie dlatego, że im nie ufam, 

ale dlatego, że nie znajdę 

odpowiednich słów, żeby mogli 

chodź w małym stopniu mnie zrozumieć.

 

Kiedyś wszystko przyjdzie z czasem, 

zdobędziemy to co powinno być nasze .

 




zostawić przeszłość za sobą - 

mniej emocjami, więcej głową

 

to taki moment życia w którym wyjdę, 

trzasnę drzwiami.

 

wiele lat się szuka miejsca, które 

da Ci to szczęście.

 

ludzie zakochują się chyba z braku problemów :)

 

Nie mów, że zrobiłeś już wszystko, 

bo znajdzie się ktoś kto zrobi znacznie więcej

 

dążymy do nie możliwego tym 

samym nie zauważając tych drobnych 

ale ważnych rzeczy

 

milczymy by nie pogorszyć sprawy. 

tracimy szansę nic nie mówiąc.

 

Na sam Twój widok mam syndrom "cieszyjapa".

 

Wiesz po czym poznać prawdziwego przyjaciela?

nie po tym, że da Ci prezent na gwiazdkę i 

złoży Ci życzenia na nk. prawdziwy przyjaciel, 

to ten co po dobrym melanżu 

trzyma ci głowę nad kiblem, 

byś nie obrzygał sobie spodni, . 

przyjaciel to ten, co potrafi skopać 

ci brutalnie dupę, bo nie może patrzeć ,

jak marnujesz sobie życie. jest z 

tobą do końca, mimo wszystko.

 

Dziś potrzebuję jednego miejsca na ziemi, 

gdzie poza biciem serca nie liczy się nic więcej.

 

kocham Go zbyt mocno , by przestać. ♥

 

czuję , że mi przeszło .

ale zaczynam wątpić , gdy tylko go widzę .

 

możesz zostać ze mną na zawsze albo

zostać ze mną na tą chwile.

 

Są ludzie którzy znaczą dużo więcej niż trochę.

 

A co byś zrobił jakbym z 

zaskoczenia zaczęła Cię całować?

 

kiedyś będę żałować, że tak szybko się poddałam.

 

Nie lubię, gdy ktoś mówi mi, że 

jestem ważna, a za 

pewien czas ma mnie w dupie

 

A może po prostu zbyt rzadko 

zdajemy sobie sprawę jak wielkie 

szczęście mamy obok?

 

Gdyby problemy zmieniały się w banały...

 

Najgorzej jest wieczorami, gdy 

siadasz na łóżku i czujesz, że 

tak na serio nie masz nic.

 

w pewnym momencie jesteś tak 

przyzwyczajona do samotności, że 

tracisz zdolność kochania.

 

Chodzę grzecznie do szkoły, uśmiecham się.

I to podobno ma być dowód, że 

wszystko jest w porządku. Śmieszne.

 

Tak naprawdę wszystko zależy od nas ,

możemy walczyć albo się poddać.

 

jesteś Moim secem, a bez serca nie da się żyć.

 

Kiedy Ci nie zależy nie rób nikomu nadziei, 

bo, uwierz mi, rozczarowanie boli jak chuj.

 

Wolisz być z kimś, kogo kochasz, 

czy z kimś, kto kocha Ciebie ?

 

Źródłem naszych cierpień nie

jest miłość, lecz jej brak.

 

Zamiast bolesnej prawdy 

wybierz czasem ciszę,

są słowa, których usta nie 

powinny mówić, a uszy słyszeć..

 

Najtrudniej zrezygnować z 

czegoś, czego się nie ma.

 

najpiękniejszym doświadczeniem 

jest widzieć uśmiech osoby, którą 

kochasz i wiesz, że uśmiecha się dzięki Tobie.

 

czuję w Tobie coś innego,

coś wyjątkowego, co 

bezustannie mnie przyciąga, 

coś, co nie pozwala mi zapomnieć 

o Tobie nawet na minutę.

 

I mimo tego, że mam mieszane 

uczucia co do istnienia Boga, 

to każdego wieczoru modlę się

do niego z prośbą o lepsze jutro.

 

po co mi serce, skoro Twoje dla mnie nie bije?

 

Mam kruche serce, a wynika 

to z niedoboru witaminy "ON".

 

- Dlaczego go kochasz? 

- Bo on nie kocha mnie.

 

Pytasz co u mnie? troche się pozmieniało. 

Swoje rozjebane życie powoli układam w całość.

 

Czasami potrzebujemy trochę 

samotności, oddechu, aby 

nabrać do wszystkiego dystansu.

 

każdy ma taki moment, 

kiedy musi zamknąć pewien etap. 

nie po to, żeby siedzieć, a po to, 

żeby iść dalej, żeby 

sięgnąć wyżej, żeby zrobić więcej.

 

życie nie jest iPodem na którym 

możesz słuchać swoich ulubionych piosenek.. 

jest raczej radiem w którym

musisz się cieszyć tym co akurat leci.

 

 

od czasu do czasu powinniśmy dostać w mordę.

tak profilaktycznie, aby nie 

narzekać kiedy jest w miarę dobrze.

 

W życiu każdego z nas przychodzi tak dzień,

w którym zwyczajnie mamy ochotę się napierdolić!

 

Boję się szczęścia. 

Chowam się przed najpiękniejszymi chwilami, a 

o tym, że coś było dla mnie szansą,

uświadamiam sobie, dopiero kiedy to tracę.

 

Faceci kłamią, ale zabijają robaki, a

ja nie lubię robaków..

 

Nie szukam w tym sensu, bo go nie znajdę. 

Bardziej niż sens chcę znać prawdę.

 

Jeśli nic nie zrobisz, potem 

się nie zadręczaj, że straciłaś/eś szansę.

 

Są trzy rzeczy w życiu, które nigdy 

nie powinny zostać złamane; 

serce, przyjaźnie i obietnice.

 

I teraz czas zacząć nowy dział. 

Zostawić to całe bagno i na

nowo zacząć tak naprawdę żyć!

 

Istnieją takie kwestie w życiu, których 

nigdy nie będziemy w stanie zrozumieć. 

Nikt nam ich nigdy nie wytłumaczy, 

nigdzie nie znajdziemy na nie odpowiedzi...

 

Przyjaźń prawdziwa nie wymaga, 

nie oczekuje, nie mija! ...

a kiedy się spotkamy, rozumiemy 

się bez słów i śmiejemy się do łez!

 

Jeżeli na prawdę Ci zależy, to 

nie ma takich przeszkód, których nie przeskoczysz..

 

 

 

 

 

Wszystko zmienia się w coraz szybszym tempie.

 

Sen to zaszyfrowana wiadmość 

od podświadomości.

 

Celuj w księżyc, bo nawet

jeśli nie trafisz będziesz miedzy gwiazdami.

 

któregoś dnia pierdolnę to wszystko i 

wyjdę rano niby po dżemor.

 

A morał tej bajki jest 

krótki i niektórym znany : 

zakochani irytują, 

dopóki to nie my sami.

 

To wszystko czasami mnie przerasta.

 

Aktualnie - sama nie wiem, o co mi chodzi.


chodzę , mówię i oddycham, 

czasami nawet się uśmiechnę.

 

wszystko co dobre w życiu jest 

nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.

 

Naucz się słuchać, 

okazja czasami puka bardzo cicho.

 

są dni kiedy mam ochotę 

wam wszystkim wyjebać, a

potem przeprosić i znów to zrobić.

 

Przestańmy się spieszyć. 

Zacznijmy od nowa, od tych małych rzeczy.

 

Dużo bym dała, by przeżyć to znów- 

wehikuł czasu to byłby cud.

 

Osoba,która szuka szczęścia 

przypomina pijanego człowieka ,który 

nie może odnaleźć drogi do 

domu,ale wie ,że dom ma.

 

po jakimś czasie tylko ból jest naszą inspiracją

 

Zawsze marzyłam o tym, żeby 

choć jedna chwila z mojego życia 

wyglądała, jak w filmie.

 

Przyjaciel pomaga ci pozbierać i

posklejać to ,co stłukłeś ..

 

Aby znaleźć miłość, nie 

pukaj do każdych drzwi.

 

 

Być może ten rodzaj miłości, w 

który wierzę, jest po prostu nieosiągalny.

 

gdy byłam małą dziewczynką marzyłam że 

w przyszłości znajdę chłopaka , który

będzie mnie kochał tak bardzo jak tata mamę . 

będziemy razem na zawsze , 

stworzymy taki mały raj na ziemi . 

tak teraz dorosłam i zrozumiałam że 

to chyba nie jest możliwe .

 

i w jednym momencie 

wszystko się pierdoli . 

tak po prostu .

 

teraz patrz jak udaje że mam wyjebane .

 

Generalnie rzecz biorąc 

ciągnie mnie do Ciebie.

 

czasem po prostu nie jesteś w 

stanie zrobić już nic, 

bo nie masz siły walczyć o coś 

co przybija Cię z każdym 

dniem coraz bardziej.

 

Życie łamie nam wszystkim serca .

 

Życie w sumie nie jest takie złe. 

Tylko trzeba umieć zapominać.

 

Przepraszam, ale to wszystko już mnie przerasta

 

Powiedz mi gdzie byłeś jak uczucia rozdawali...

 

Kiedy się uśmiechasz, 

kradniesz kawałek mojego serca.

 

potrzebuję kogoś , kto 

pojawi się w moim sercu i tam zostanie .

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz