niedziela, 15 stycznia 2012

Uważaj. Nie wiesz, która szansa jest ostatnią.

Miłość, żeby była prawdziwa, musi boleć.

 

 

trzeba wyjaśnić sercu, że nic nie trwa wiecznie.

 

Nie martw się, on na pewno wróci, gdy 

już przestanie być dla Ciebie ważny.

 

ja nie stałam w kolejce po wzrost ani 

po rozum, ja stałam w 

kolejce po pecha w miłości .

 

bo czasami w życiu decyduje przypadek i 

czasami jest to najlepsza

rzecz jaka może Cię spotkać.

 

Tak bardzo chciałabym zobaczyć, 

jak znowu się do mnie uśmiechasz.

 

Wczoraj kochałam Cię mocno, 

ale dzisiaj to już kurwa przesadziłam.

 

uśmiechnął się do mnie. 

poczułam, że urosłam 2 cm.

 

ta świadomość, że dawno temu 

wypuściłam Cię z rąk, a 

Ty możesz do nich nadal wrócić.

 

Chcę znów wierzyć w miłość.

 





podobno marzenia mogą się spełnić, 

jeśli wiesz w środku, że naprawde tego chcesz .

 

wiele się zmieniło gdy tak w przeszłość patrzę.

 

im bardziej uciekamy od wspomnień, 

tym szybciej nas one doganiają.

 

Proszę, bądź na każdy poniedziałek, 

wtorek, środę, czwartek, piątek,

sobotę i niedziele mojego życia. 

Na każdy styczeń, luty, marzec, 

kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, 

sierpień, wrzesień, październik, 

listopad i grudzień. 

Na każdy dzień, na każdą chwilę. 

Bądź przy mnie.

 

 

i ta pieprzona perfidna sprzeczność uczuć . 

chcesz , tęsknisz , myślisz i 

równocześnie nie chcesz , boisz się , i żałujesz .

 

w nowym roku chciałabym mieć ciebie . 

nie wspomnienia o Tobie .

 

Tak niewyobrażalnie miło by było, gdybyś był.

 

Tęsknota to chyba najdziwniejsze 

uczucie na świecie. 

z jednej strony obumierasz, 

nie możesz funkcjonować 

normalnie bo jest tak silna, a 

z drugiej strony to dzięki niej 

uświadamiasz sobie jak bardzo kogoś kochasz .

 

Największa bitwa: to co wiem vs. to co czuję.

 

Jesteś zbyt ważny, żeby określić to 

wszystko tylko 'było, minęło'.

 

Najgorsze są domysły. 

Bo domyślam się że wcale nie tęsknisz.

 

chodź, zarażę cię miłością. ♥

 

a teraz chcę poczuć coś na zawsze.

 

nawet gdy mi gorąco, to w sercu jakoś zimno.

 

są sytuacje, które 

nigdy nie przestaną mnie śmieszyć.

 

chcę poczuć, że moje serce wariuje. ♥

 

i chyba coś mnie wkurwia. 

i chyba to coś to ty.







 

a w tym roku mam ochotę 

na coś nowego, magicznego. ♥

 

tak na dobry początek roku to

przydałoby się trochę miłości. ♥

 

a więc z nowym rokiem 

zaczynamy wszystko na nowo.

 

uwolnij negatywne myśli, a 

zatrzymaj te pozytywne. ♥

 

są chwile, które nadają dobry bit życiu.

 

my nie mamy wpływu na życie, 

życie na nas ma wpływ.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz