piątek, 17 lutego 2012

Człowiek często traktuje życie jak deszcz - czeka, aż się skończy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kiedy miłość ucieka trzeba ją gonić .

 

każda łza spływająca po policzku 

posiada własną historię .

 

nie jestem idealna , 

popełniam błędy i krzywdzę ludzi .

 

potrzebuję więcej miłości i ciepła niż Ty tlenu .

 

skup się na tym co kochasz , a 

nie na tym jak to odbiorą .

 

widze jak przytulasz mnie ,

jak nieśmiało dotykasz ust .

 

kradł dni , urywał chwile . wysysał minuty .

 

byłoby świetnie gdybym dawała

radę tak jak nie daję .

 

brakuje mi Twojego otulania 

oddechem mojego zimnego ciała .

 

dlaczego zawsze ' coś ' musi być 

' czegoś ' kosztem ?

 

tak często się gubię i 

wypuszczam z rąk szczęście .

 

chciałabym teraz tak bardzo w 

Ciebie wtulić się i godzinami tulić się i tulić się ♥.

 

To co miałam w sercu, teraz mam w dupie.

 

a między nami jakby ktoś trzymał klawisz spacji.

 

Mam złamane, wkurzone serce, ale jest dobrze.

 

Mam czasem taką fazę, że życ dalej nie potrafię.

 

Puszczam wodze, 

niech się dzieje co chce, jest cudownie.

 

złe decyzje tworzą dobre historię

 

Chujowo jest stracić. 

Tym bardziej wszystko na raz.

 

Są 3 rzeczy, którym nie potrafię się oprzeć :

 czekolada, sen i Jego oczy ; )

 

w momencie kiedy go poznałam 

najwspanialszą muzyką stało się bicie jego serca.

 

Każdy z nas ma taką osobę, którą

 kocha tak mocno, że o ja pierdole . ♥

 

Uwielbiam na zaparowanych szybach

 w autobusie pisać jak bardzo Cię kocham

 

Wszyscy nieustannie próbują zdefiniować miłość. 

Ja wcale nie próbuję, 

moją definicją miłości jesteś Ty . ♥

 

Przy tobie czuję się tak jakby 

udało mi się dosięgnąć

 najjaśniejszej gwiazdy na niebie ;*

 

Weź mnie za rękę i zabierz na koniec świata, 

bez pieprzenia że nie znasz drogi.

 

Czuję w Tobie coś innego, coś wyjątkowego, 

 co bezustannie mnie przyciąga, coś, 

co nie pozwala mi zapomnieć o 

Tobie nawet na minutę.

 

Chce mieć Cię na „dzień dobry ” , 

„dobry wieczór ” , „ dobranoc ” i na zawsze.

 

nauczyłeś mnie kochać, 

potem pokazałeś, że nie warto.

 

to zabawne, jak ludzie łamią Ci serce, a 

Ty wciąż potrafisz ich kochać 

wszystkimi małymi kawałkami..

 

a teraz odpierdole Ci takie 

"patrz, co straciłeś", że się nie pozbierasz.

 

mam ochotę przytulic się do 

Ciebie jak małe dziecko i udawać, ze 

po prostu się przykleiłam .

 

Kiedy przyjaciel idzie z Tobą, 

każda droga wydaje się krótka

 

jestem najszczęśliwszą dziewczyną na ziemi . 

nie schrzań tego .

 

Uwierzyłam mu, że nigdy mnie nie skrzywdzi. 

A on pewnie nawet nie pamięta, że obiecał.

 

chciałabym wyrosnąć z Ciebie tak 

jak wyrasta się z ulubionych dżinsów .

 

 

takie tam niesamowite usta, 

taka tam miłość życia .

 

nie opisze tego co czuje do Ciebie, ale 

wiem, że czuje to zajebiście mocno .

 

Znam 3 języki, mój Twój i polski.

 

bo czasem trzeba się uśmiechnąć . 

tak mimo wszystko , 

spróbować na nowo żyć.

 

To, czego się boisz jest najwięcej warte. ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz