poniedziałek, 20 lutego 2012

Prawdziwy mezczyzna kazdego dnia uwodzi te sama kobiete.

 

Uwielbiam, gdy tak leżysz obok mnie i 

najzwyczajniej na świecie, po prostu jesteś.

 

Moją zaletą jest dobre serce. 

 A wadą jest to, że zbyt często jest dobre.

 

Będę zawsze. 

Niekoniecznie obok, 

ale w środku myślami i całym sercem .

 

Gdyby koniec świata zależał od uczuć, 

już dawno byłoby po wszystkim.

 

Uwielbiam to uczucie kiedy sprawiasz, że 

serce bije mi pięć razy szybciej niż powinno .

 

Kręci mnie każdy jego ruch, 

każdy uśmiech, każde spojrzenie.

 

Chcesz się skupić, ale w 

głowie widnieje szereg jego uśmiechów. 

Tych najulubieńszych...

 

Znasz to uczucie? 

Kiedy osoba, którą 

kochasz nad życie oddala się? Odchodzi?

 

W zasadzie były trzy rzeczy, które 

mogły wywołać uśmiech na jej twarzy : 

jego głos, jego oczy i jego uśmiech.

 

I chyba nie istnieje nic wspanialszego, 

od tego jak na mnie patrzy.

 

Nie gryzę. Jeśli nawet, to obiecuję, że 

będzie Ci się podobać.

 

Zostań. A oboje się przekonamy czy warto

 

I udowodnij mi, że w tym całym

 syfie nie zostałam sama.

 

Żyję ze świadomością, że 

ten świat mnie raczej niszczy.

 

Pamiętaj, że osoba, która 

do czegoś doszła, 

też musiała kiedyś iść.

 

Nie rozumieją, że nikt nie zastąpi mi ciebie.

 

Chce być ideałem, ideałem dla Ciebie.

 

Nie mam jeszcze tej pewności, że

 gdy odejdę, podążysz za mną.

 

Inspiracje czerpie z każdego jego oddechu .

 

Nie zdajesz sobie sprawy z tego, 

jak wiele trudności sprawia 

mi wdech i wydech bez Ciebie.

 

Nie życzę Cię nikomu, bo życzę Ciebie sobie.

 

nawet jeśli okażesz się błędem, 

to najlepszym jaki mogłam popełnić.

 

pokaż, ile jesteś w stanie dla mnie zrobić.

 

Najgorzej jest wtedy, 

kiedy jedna osoba kocha, a

 drugiej wydaje się tylko, że kocha.

 

Albo się coś robi dobrze, albo wcale.

 

 

Obiecuję, że będę. Zawsze. 

Tylko daj poczuć, że tego chcesz i potrzebujesz.

 

Niezwykłe miejsca, bez 

niezwykłych ludzi tracą urok.

 

Czasem masz chwile zwątpienia, 

wtedy nie ma nic znaczenia, 

kiedy doceniasz wspomnienia - 

zmienia się twój punkt widzenia.

 

Każdy z nas ma osobę, w którą 

mógłby wpatrywać się bez opamiętania.

 

Czasem już nawet nie potrafię oddychać. 

Bo to jest tak cholernie trudne.

 

Nieraz mam ochotę uciec z 

tego miejsca jak najdalej.

 

Nie ma sensu wracać do przeszłości. 

Liczy się to, co jest teraz i to, co może być.

 

Pamiętam każde pożegnanie,

 tą tęsknotę i codzienne czekanie, 

ekscytacje na Twój widok.

 

 

Uśmiech na twarzy wcale 

nie musi oznaczać zadowolenia, 

wręcz przeciwnie może 

skrywać smutną prawdę.

 

Wiem, boli konflikt między 

oczekiwaniami a rzeczywistością.

 


Współczesny kopciuszek prędzej

zgubi majtki niż pantofelek.

 

Trochę miłości i człowiek się gubi

 

bo czasem trzeba mieć cały świat w 

dupie i skupić się na chwili przyjemności


Życie w sumie nie jest takie złe

Tylko trzeba umieć zapominać


Nie przepraszaj, tylko więcej tego nie rób

 

Dałabym wiele żeby znów poczuć się jak wtedy


tylko ten, kto cię rani może sprawić,

 byś poczuła się lepiej .


Czekam z niecierpliwością na chwilę, gdy

 odkryjesz, że na czubku twojego 

nosa nie kończy się świat .



pogubiłam się. cholernie się pogubiłam.


Ty możesz na niego patrzeć, 
ja dotykać i całować.



Uwielbiam budzić się z wiedzą, że 
pomimo odległości ciągle jesteś mój.








Gdyby powracały piękne chwile i trwały ..


a tęsknota rozpierdala ja od środka, 
jak dynamit



Przy prawdziwym pocałunku wytwarza 
się tyle ciepła, że wszelkie mikroby giną.



Tak drobne ciało skrywa tak wielkie serce.



Sztuką nie jest zapomnieć i odejść.
Sztuką jest przebaczyć i żyć obok
tego, który potrafił Cię zranić



Przytulił mnie, tak jakby wiedział że
właśnie tego potrzebuje.



i ten dreszczyk, kiedy On całuje mnie po szyi ♥



przytulanie ukochanej osoby daje
siłę bez dopalaczy,
uspokaja bardziej niż papieros.



Szczęście zamyka się na klucz, który
często się gubi.


i znów przyszły te czasy, kiedy
to uśmiechnięcie się jest trudniejsze
niż jakiekolwiek zadanie z matmy.



Nawet gdyby przede mną była ciemność, której
tak cholernie się boję, a wiedziałabym, że
to jedyna droga do Ciebie - poszłabym.




Jak mam dwie opcje do wyboru

to wybieram tą trzecią . ' ♥


Chciałabym, żeby w miłości było
tak jak w siatkówce,
kiedy ktoś krzyczy "moja" reszta się odsuwa ..



Każdy ma taką datę, do której ma sentyment



Źle nie jest, ale 'dobrze' wygląda inaczej.





Twoje oczy to już nie moje okno na świat.



Nigdy więcej nie angażuj się tak mocno i
tak szybko, nie warto.



A teraz pójdę do łóżka, zwinę się w kłębek i
odizoluję się od świata.
Innego rozwiązania nie widzę.



2012 - miałeś nie łamać serca.



chciałam mieć Ciebie, a
nie wspomnienia o Tobie .



Nie cierpię momentu kiedy,
staram się ile można a nic z tego nie wychodzi.



Pierwsze odwzajemnione uśmiechy,
nieśmiałe esemes'y, potajemne spotkania,
pierwsze drgnięcie serca ku sobie.
Wracając do tamtych chwil,
mimowolnie na mojej twarzy rodzi sie uśmiech.



czekanie to najbardziej żałosne
uczucie na świecie.



kocha, tęskni, czeka vs lubi, nie czeka, nie tęskni



i wcale nie tęsknię jak reszta za zapachem jego bluzy,
za sposobem w jaki je, po prostu tęsknie za nim.



Czasami jeszcze zdarzy mi się o Tobie pomyśleć,
śnić, marzyć, wspominać, tęsknić...
Tylko, że to "czasami" zdarza się dość często.



Ona kochała go całym serduszkiem .
Tak mocno jak jej małe serduszko potrafiło kochać



Nie ma nic piękniejszego niż moment,
kiedy w życiu pierdoli Ci się dosłownie wszystko.





''najważniejsze jest podejście, a
dzisiaj mam złe"



"za mało odwagi by czasem wprost coś powiedzieć,
ale ambicja brała górę, by zostawić to dla siebie"



łap szansę, żeby potem nie żałować



Nie chcę już tęsknić za tym, czego nie mam.
Muszę zaciskać pięści, bo to wszystko się zmienia.



Wspominasz to co było, unosisz się w powietrzu.
Chciałbyś cofnąć czas, po to by dzisiaj nic nie czuć.



Potem to zapić, by choć trochę było słodko.
Nie chcę cię martwić, choć życie też mnie zawiodło.



nikt nie wydaje się bardziej obcy niż ktoś,
kogo się kiedyś kochało



Czuję się jakbym czekała na coś,
co się nigdy nie wydarzy



Nie oczekuj dziś ode mnie , że
nagle będę inna .



"A Twoje oczy to już nie moje okno na świat."



"Chciałabym móc wejść do twoich myśli,
potem wyjść i spytać co naprawdę myślisz."



Dbaj o teraźniejszość, przeszłości nie zmienisz.



Życie nauczyło mnie, taka jest zasada, że
ważne ile razy wstajesz, nie ile upadasz.



najlepiej nie planuj nic.
nie przewiduj tysiąca możliwych opcji.
daruj sobie myślenie o tym co będzie.
bo wiesz co ? od życia i tak dostaniesz akurat to,
czego kompletnie się nie spodziewasz.



Może i faktycznie coś się kończy,
by coś innego się mogło zacząć.
Tylko, że niektóre zakończenia
odbijają się na nas zbyt mocno
i nie mamy ochoty iść dalej i
otwierać nowego rozdziału.



Znasz to uczucie, kiedy przyzwyczaiłaś się
do czegoś tak bardzo, że nie potrafisz od tego odejść?



Mówisz, że się boisz i, że popełnisz błąd a
przecież nawet najgorsza porażka jest
lepsza niż świadomość tego, że nie podjąłeś
żadnego działania. Bo nie masz pewności.
A być może wszystko potoczyłoby się
według różowego scenariusza.



do szczęścia nie ma windy,
trzeba iść po schodach.



"To moje życie, takim je pozostaw nie
osądzaj bez podstaw, nienawiść na bok odstaw"



"Ludzie zawodzą pomimo szczerych chęci
Niektóre chwile chcę wymazać z pamięci"



"nie wszystko co złe, zawsze się kończy dobrze"



"miłości nie da się rozpoznać patrząc w taflę,
w której odbiciu wszystko wygląda na łatwe"



"Może jutro zniknę, lecz w tej sekundzie oddycham,
o jutrze nie myślę, bo jeszcze przede mną dzisiaj"



"Przed każdym z nas jeszcze długa droga
A jak długa? Nie wiem, wszystko w rękach Boga
To on wytyczy czas, więc szkoda go marnować"



Walcz do końca. Nawet, gdy od
początku stoisz na straconej pozycji.



Nienawidzę czasu za to jak nas zmienił.



Czasem życie się sypie i
nie możesz nic poradzić, 
kiedy wszystko co kochałeś
nagle zaczyna cię ranić.



nie tłumaczę się z rzeczy,
na które nie mam wpływu.



nie wyznaczaj granic to
nie będę ich przekraczać .



To, co stawia nas wyżej i to, co dodaje chęci,
to najcenniejszy skarb, przyjaźń, która nie zniechęci!



Dla niektórych twój upadek jest satysfakcją.



jest tak samo, może tylko trochę smutno
i nie mówisz dobranoc i nie mogę przez to usnąć



świat jest okrutny, lecz nie ma się co rozczulać







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz