poniedziałek, 26 września 2011

the end i huj.

szkoda , że w statusie związku , nie można dać " 

zajebiście zmęczona staraniami " .

 

możesz się cieszyć , jesteś autorem moich łez . 

 

po prostu wzięła go za rękę i

powiedziała , że go potrzebuje .

 

bo on ma coś magicznego - ten jedyny

i niepowtarzalny uśmiech , który tak bardzo kocham

 

To koniec, zabiliśmy w sobie wszystko.

 

Gdybym wiedziała , że tak trudno 

będzie puścić Twoją rękę , nie dotknęłabym jej

 

Nie pozwól żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim.

 

- całował mnie .. 

- no i ? 

- całował mnie miłością .

 

 

a o uczuciach się nie pisze, podobno.

 

 Co powiesz na miłość ?

 

mam dość, tych pieprzonych rozczarowań, każdego dnia.

 

Ze mną się kurwa jest! 

Mnie się pilnuje i ze mną ma się kurwa być!

 

Los daje nam wiele życiowych szans, 

szkoda tylko, że dowiadujemy się o tym po fakcie

 

jesteś mi potrzebny żebym mogła nakurwiać szczęściem.

 

Czasami ludzie potrzebują drugiej szansy,

ponieważ cały czas nie byli gotowi na pierwszą.

 

A w Twoich ramionach świat wydaje się

bardziej bueno, wiesz??

 

I dlaczego życie w pewnym stopniu

musi być takie pojebane ?

 

Nie pragnę ciągłych sms'ów czy 

opisów na gg o miłości. 

Pragnę i chcę byś był.

 

Uwierzyłbyś, jakbym Ci powiedziała, że

już Cię nie chcę? Ja też nie.

 

Obiecaj mi, że nauczysz mnie cieszyć się ze zwykłych dni

 

proszę o jeszcze więcej minut,

godzin chwil spędzonych z Tobą, nic więcej, tylko to.

 

Gdyby miało nie być jutra.

Pocałowałambym Cię w usta, by poczuć smak życia.

 

A wiesz co jest w tym najdziwniejszego ?

Że ja wierzę , że to co jest miedzy nami może trwać wiecznie .

 

 

Jesteś moją najsłodszą pomyłką .

 

Kobiety są dziwne - nigdy nie przestają kochać.

Nawet drani...

 

Nawet sposób w jaki się obrażałeś był wyjątkowy,

 

Teraz już tylko wiatr bawi się moimi włosami..

 

Nigdy nie łap mnie za rękę, jeśli masz mi złamać serce.

 

Niesamowita radość z samego istnienia tej drugiej osoby

 

to co że dostaje od rodzicow to co chce,

skoro za nic nie moge dostać Ciebie?

 

nie radzę sobie kurna, zadowolony?

 

obiecaj, że jutro będziemy w sobie zakochani.

 

serce nie zdarte kolano, nie zagoi się

 

na śniadanie dwa pączki i Ty

 

bo miłość to nie tylko sama słodycz.

 

i zdecydowanie za często płaczę .

 

bez konsekwencji, bez granic, 

bez odpowiedzi na zasadnicze pytania .

 

uświadamiasz sobie jak bardzo kogoś kochasz, 

gdy nie umiesz opisać tego przy użyciu słów .

 

po prostu mam za.je.bistą potrzebę 

bycia komuś za.je.biście do życia niezbędnym .

 

przepraszam, czy mogę zgłosić nieprzygotowanie do życia ?

 

życie polega na wyborach

 

słyszeć bicie naszych serc.

 

zdana tylko na ciebie

 

Wyglądają jak ciasteczka. 

Smakują jak ciasteczka. Ale to tylko frajerzy.

 

Bo trzeba podjąć ryzyko, żeby chwycić szczęście za nogi.

 

lubię Cię, więc daję Ci wybór. 

wypierdalaj drzwiami albo oknem.

 

są takie elementy naszego serca, które 

umierają bezpowrotnie. którym nawet 

respiracja nie pomoże, a zmartwychwstanie 

jest niemożliwością.

 

całuj mnie tak, jakbyś nienawidził, a 

pocałunek miał odebrać mi życie.

 

dlaczego wszystko zaczyna się pieprzyć, 

kiedy dochodzimy do wniosku, że jesteśmy szczęśliwi?

 

facet się nie domyśli, nie zgadnie, 

nie wpadnie na nic. jemu trzeba wszystko przeliterować, 

zobrazować i zaśpiewać, może wtedy zrozumie.

 

rok temu o tej porze też było chujowo.

 

szkoda tylko, że moje serce i rozum nie

dogadują się tak jak w reklamie.

 

z każdym kolejnym wypitym kieliszkiem boli coraz mniej, wiesz?

 

zaufanie jest jak gumka do ścierania,

zmniejsza się wraz z ilością popełnianych błędów.

 

Po co się kłócić , skoro można się całować ?

 

Bo może już czas by wreszcie z kolegów zrobić ' nas '. ?

 

I nie ważne jak bardzo będziesz się zapierać i mówić, że

już nie pamiętasz. Zawsze jakaś cząstka Ciebie będzie 

wspominać, marzyć i tęsknić.

 

nie idę na kompromis, albo bierzesz mnie całą, albo wcale.

 

chciałabym żeby wiedział i uwierzył, że 

to o Nim jestem w stanie myśleć częściej niż o oddychaniu.

 

i mieć Cię na dzień dobry i na dobranoc.

 

tylko On, z ruchu mych warg potrafił wyczuć, że 

dla mnie jest kimś więcej, kimś kogo 

darzę coś ponad marne uczucia. 

 

najlepiej jest to usłyszeć, przeżyć, poczuć. a nie przeczytać.

 

po co kochać, skoro i tak później cierpimy ?

 

w miarę czekania - przestaje powoli zależeć

 

może jeszcze kiedyś. ktoś. coś. jakoś.

 

 

UŚMIECHNĄŁ SIĘ. cała reszta nie miała znaczenia.

 

najbardziej boli, gdy przestaje kochać ten, 

co kochać miał na zawsze.

 

ostatnio wszyscy są szczęśliwi. tylko nie ja.

 

szczerze mówiąc to czasami mam ochotę się po prostu najebać.

 

Tylko On potrafi tak zajebiście przytulać ,


tego co ty odpierdalasz miłością nazwać nie można.

 

byłam pijana miłością, a teraz został mi cholerny kac.

 

 



Interesuje mnie wszystko co jest związane z Tobą.

 

Na każde twoje słowo reaguje szybszym biciem serca.

 

a serca nie lubią cierpieć. oj, nie lubią, nie lubią.

 

przyjaźń to przyjaźń. nie powinna mieć definicji.

 

Brakuje mi czegoś, czego nie jestem w stanie zdefiniować

 

najlepszy pocałunek to taki, który 

trzeba zatrzymać, ponieważ nie można powstrzymać śmiechu.

 

Chcę być dziewczyną, która sprawia, że 

​​złe dni stają się łatwiejsze i taką, która sprawia, że 

życie osoby, która jest z taką dziewczyną, staje się lepsze. 

 

taki rozpierdol emocjonalno-uczuciowy, że ja pierdole. 

 

Nie bój się swoich uczuć, bo to jedyne co tak naprawdę masz.

 

Widzisz go i wiesz, że mógłby zastąpić ci powietrze.

 

Marzymy o ideałach, zakochujemy się w debilach.

 

I niech stanie w miejscu czas, 

nikt nie patrzy na mnie tak jak Ty. ♥

 

na pewno będzie dobrze , z Tobą czy też bez


Dostałeś wiele , teraz musisz wybrać to co najważniejsze.


bo mam ochotę marzyć , i wiem , że potrafię te marzenia spełnić .


moja największa wada? -zbyt często wracam 
do tego co było kiedyś i o 
czym już dawno powinnam zapomnieć.


to nie żaden nonsens, że jesteś dla mnie wszystkim. 


chciałabym, żeby wspomnienia zamieniły się w 
rzeczywistość lub znikły, tak po prostu.


 Każdy problem ma rozwiązanie,
jeśli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.


i nie pozwól, by było mi źle








 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz