sobota, 17 września 2011

;))

Można się kochać i pieprzyć. 
Można też pieprzyć, że się kocha.

Uważaj, bo są kurwa rzeczy, 

których się nie wybacza.

 

Nigdy nie myśl , że nic dla mnie nie znaczysz.

 

pamiętaj, że możesz zmienić dużo, ale nie wszystko.

 

ważne są czyny, a nie puste hasła, ważne, 

by nadzieja w sercu nigdy nie gasła.

 

jeśli boisz się sparzyć, nigdy się nie ogrzejesz.

 

najbardziej boli, gdy przestaje kochać ten,

co kochać miał na zawsze.

 

 

, czasami osoba , od której niczego nie oczekujesz , 

staje się osobą , bez której nie możesz się obejść

 

'kochasz to kochaj konsekwentnie'

 

miłość nie zawsze parkuje tam gdzie chcesz.

 

mam już plany na przyszłość. 

otworzę sklep i będę sprzedawać facetom wrażliwe serca.

 

są takie wspomnienia, które 

przypominasz sobie na każdym kroku.

 



Sama Twoja obecność produkuje 

we mnie hormony szczęścia.

 

Kocham Cie i nie pyskuj. ;D

 

Każdy z nas czeka na osobę, 

dzięki której poranne wstawanie z łóżka będzie miało sens.

 

Nie szukaj perfekcji. 

Naucz się żyć z myślą, że

wady są częścią doskonałości.

 

Dobieraj przyjaciół na jakość, nie na ilość.

 

Nie wmawiaj sobie, że zapomnisz, 

wmawiaj sobie, że się zakochasz w kimś innym.

 

Dzień jest zupełnie inny, gdy zaczyna się od "kocham Cię".

 

Najgorsze uczucie świata? 

Czuć się źle i kompletnie nie wiedzieć dlaczego.

 

Na pierwszy rzut oka nie widać, że Cię kocham.

 

Codziennie uczę się, jak opanować emocje.

 

Mama Cię nie nauczyła, że nie wolno tak bardzo ranić?

 

nie obiecuj gwiazdki z nieba.

 

wie doskonale , że nie zapomnę a ciągle o to prosi .

 

i ten dziwny stan kiedy na pytanie co u 

Ciebie odpowiadasz , że wszystko w 

porządku tylko po to by uniknąć

zbędnych krępujących odpowiedzi .

 

to , że tęsknie za Tobą nie 

uważam za powód do płaczu . 

zawsze ktoś za kimś tęskni .

 

wiesz , chciałabym żeby kiedyś moje 

dobranoc wywoływało u Ciebie uśmiech .

 

podejmuj tylko takie decyzje , których 

nie będziesz żałować w razie ,gdy 

wszystko pójdzie nie po Twojej myśli .

 

niektóre historie po prostu nie moją 

prawa trwać wiecznie ani chociażby 

zakończyć się happy endem

 

może jeszcze kiedyś. ktoś. coś. jakoś

 

ze wszystkich teorii prawdziwą 

miłość cenie sobie najbardziej .

 

wszystko mnie interesuje i

tak się jakoś stało , że Ty najbardziej

 


i mimo wszystko dopiero kiedy 

zobaczę swoje imię w Twoim 

opisie z serduszkiem obok ,

będę mogła zasnąć spokojnie .

 

wyznaczyłam sobie nowy cel . 

nosi Twoje imie i nazwisko . 

i jestem w stanie zrobić wszystko by go osiągnąć

 

i zastanawiam się czy lepiej jak 

jesteś czy lepiej jak Cie po prostu nie ma .

 

ogarnia mnie dziwna pustka 

której nie jestem w stanie sprecyzować

 

`mała nie płacz . on nie jest wart Twoich łez` 

i po tych słowach uświadamiasz sobie , że 

prawdziwy płacz dopiero przed Tobą .

 

skoro nie wiesz jak przeprosić - nie rań .

 

teraz wiem , że wiara to ewidentnie za mało .

 

przestane Cie kochać , zaraz po tym jak schudne , 

ogarne pokój i przestane bać sie pajaków 

 

Na Twój widok pobudza się we mnie hormon ,

który nadmiernie wytwarza marzenia .

 

Popadam powoli w uzależnienie od 

Twoich humorów i nastrojów

 

Krótkie ` tęskniłem ` a jak potrafi namieszać w życiu .

 

Nie lubię tego stanu kiedy coś 

czego miałam już nadmiernie 

dosyć staję się tym , czego 

tak cholernie mi teraz brakuje .

 

wszystko jest fajne dopóki nie trzeba tego tłumaczyć

 

`Zimno mi` to taka łagodna wersja 

` weź mnie kurwa w końcu przytul`

 

- lubię siebie taką jaka jestem 

- dlaczego ? 

- bo Ty mnie taką pokochałeś

 

Faceci to same problemy, a z

problemem najlepiej się przespać.

 

Bywają dni kiedy wszystko 

przestaje mnie interesować , 

kiedy przestaje mnie cokolwiek 

cieszyć a jedyne czego chce to ,to

by położyć się spać

 

Fascynuje się Tobą jak małe dziecko kredkami .

 

Potrzebuje snu . Czas odpocząć od siebie samej .

 

moje ciało ma sto stopni za każdym razem,gdy stoisz obok mnie

 

chce wrócić do czasów kiedy budziłam się i 

to Ty dawałeś mi siłę .

 

spojrzenie, które mi dajesz, 

daje mi nadzieję, aby wierzyć

 

nie mam sił by to wszystko ogarnąć .

 

wszystko mam w życiu idealne . oprócz miłości .

 

Jego uśmiech dociera w każdy czuły punkt mojego ciała .

 

Życie jest po to aby zdobywać wyzwania .

 

 A myśl przewodnia , że

będzie dobrze już na mnie

w żaden sposób nie działa

 

Najbardziej potrzebuję Cię w 

chwilach kiedy to kompletnie nie możliwe .

 

głupie miewam myśli . że 

mnie jednak pokochasz i takie tam

 

Jak być czymś, za czym tęsknisz ?

 

kochaj mnie nawet gdy jest źle, ej.

 


 

 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz