sobota, 8 października 2011

Kolejny dzień z serii 'żyję, bo muszę' .

, te twoje spojrzenie w stylu ''no chodź tu do mnie'' .

 

Tylko twoje spojrzenie leży na mnie idealnie ;-)

 

Chodzi o to, że gdy jesteś po za

zasięgiem mojego wzroku czuję się dość nieswojo. 

 

Stworzył uczucia tak niewyobrażalne.

 

Mam uczucia i potrzebuję tej 

świadomości, że nie masz zamiaru ich ranić. 

 

Jak każdy przeciętny człowiek mam

czasem ochotę zwyczajnie wstać, wyjść i pierdolnąć drzwiami.

 

bo Ty tak fajnie się rozkręcasz , gdy całujesz

 

Właśnie to uwielbiam najbardziej, 

wpatrywać się w Ciebie, gdy Ty nie patrzysz.

 

- Ja Cię przytule, ok?

- A ja? 

- A Ty mnie pocałuj.

 

nie ma miłości , więc trzeba zrobić melanż .

 

pozory mylą , a ludzie kurwa zawodzą .

 

 

jesteś dla mnie czymś więcej, niż tylko miłością ♥

Przed oczami mam tylko pewien uśmiech , 

którego pewnie już więcej nie zobaczę .

 

Jak ćwiczyć pamięć, by kurwa umieć zapominać ?


Ewidentnie uwielbiam tylko Jego oczy ♥

 

wyobraź to sobie - każde z bić mojego serca należy do Ciebie.

 

najlepiej będzie, jak nauczę się 

życ z moją niedyspozycją sercową.

 

Prawdziwie kochasz tylko wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego.

 

Nienawidzę tego uczucia że czegoś mi brak, że brak mi jego.

 

pierdolnij drzwiami . raz a porządnie , 

tak żeby zadudniło i zatrzęsło . 

chcę mieć pewność , że już nie wrócisz .

 

Wielu ludzi potrafi coś zacząć , 

ale nie wszyscy potrafia to skończyć.

 

najbardziej ranią te najprostsze gesty .

 

Normalny uśmiech, banalne spojrzenie, a 

jednak coś wyjątkowego.

 

Człowiek żyje po to, aby kochać. 

Jeśli nie kocha - to nie żyje.

 

pierdolnij się w łeb i nie kochaj już więcej 

 

a ten żart znacie? - 'dla Ciebie wszystko'

 

Chciałabym raz poczuć, że wreszcie

kurwa znalazłam tego jedynego. 

 

każdy ma swój ideał, dopóki się nie zakocha.

 

Jeżeli ktoś sprawia, że się uśmiechasz 

to nie udawaj, że to nic nie znaczy.

 

i ta głupia bezradność ,bo wiem ,że teraz

już nie mogę nic zrobić .

 

moment ,w którym chcesz się cholernie 

do kogoś przytulić ,a nie masz do kogo

 

i niech stanie w miejscu czas, 

nikt nie patrzy na mnie tak jak Ty. ♥

 

szary wieczór, bez opcji na miłość


 





świat to nie facebook. tu nie wystarczy lubić. tu trzeba kochać.

 

dla mężczyzn koniec miłości, to koniec miłości. 

a dla nas kobiet to zazwyczaj koniec życia.

 

mój problem polega na tym , że

zbyt angażuję się w to co najbardziej mnie niszczy. ♥

 

Przyznaj się . Czekasz na coś co nigdy się nie wydarzy . ♥

 

gdybyś czasem zapomniał, że Cię 

kocham to powiedz, chętnie Ci przypomnę!

 

To chyba ten moment, gdzie 

zaczyna robić się smutno, bo wiem, że mi zależy .

 

długo trzeźwieję po nieudanej miłości.

 

było, minęło, ale nie zapomnę .♥

 

ej uśmiechaj się do mnie cały czas . uwielbiam to . ♥ 

 

Z uśmiechem zaczynam każdy dzień, bo wiem że warto ♥

 

Przypominam : ja też mam serce.

 

Kochasz, więc czekasz - proste.

 

dość mam tej ciągłej niepewności .

 

a gdybym mogła złapała bym amora i

kazałabym mu strzelić w Twoje jakże seksowne pośladki

 

a życia i matematyki to ja nigdy nie zrozumiem .

 

A może by od jutra tak razem ?

 

zakochujesz się przypadkiem a później tęsknisz 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz