niedziela, 23 października 2011

 

 

- zostań ze mną. 

- po co ? 

- bo się kurwa duchów boje wiesz !

 

Hej chłopaku, jesteś brany pod uwagę, 

więc nie spierdol tego.

 

wszędzie czeka na Ciebie jakaś mała radość.

 

-Miałaś nie palić. 

-Miałeś kochać na zawsze

 

refrenem mojego życia jest każdy

kolejny dzień , ale to 

jak go przeżyję jest indywidualną zwrotką .

 

pragnęłam jak nigdy zatrzymać 

czas w momencie gdy sie uśmiechał

 

uwielbiam gdy robisz mi malinke i 

mówisz że to znak że jestem twoja

 

jestem uzależniona od Ciebie, 

ale na odwyk za chuja nie pójdę♥

 

Może i jestem mała, ale 

jestem na tyle duża żeby wiedzieć jak kochać.

 

Każda chwila z Tobą 

ma jedną wadę - za szybko się kończy

 

Rób ten cholerny bałagan w moim życiu, 

bądź przyczyną moich łez, 

wypalanych papierosów, 

rób co tylko chcesz - ale bądź, przy mnie.

 

patrząc na Nasze chwile wiem, że 

są piękniejsze niż w filmie.

 

miałam Cię tyle razy, ale jakoś tak, chcę więcej.

 

z każdym dniem, coraz bardziej i 

bardziej go pragniesz.

 

przy Tobie jakoś łatwiej mi oddychać.

 

masz w sobie coś takiego, że 

mogłabym złamać dla Ciebie wszystkie swoje zasady.

 

dlaczego uciekłam? 

bo głupia wierzyłam, że będzie mnie gonił.

 

 chce mi się do Ciebie, bardzo.

 

by serce stanęło po stronie rozumu.

 

też tak masz , że gdy się do ciebie 

uśmiechnie zapominasz o całym świecie ? ♥

 

♥ zawsze przegrywa ten komu bardziej zależy .

 

Czuje Twój smak,słyszę jak Ci bije serce 

i proszę Boga niech ta chwila trwa wiecznie ;*

 

Tęsknota. Efekt uboczny przyzwyczajenia.

 

Tęsknota pozwala zrozumieć nam to, 

czego nie potrafimy docenić

 

 

przyjaźń często kończy się miłością, 

ale miłość przyjaźnią nigdy.

 

Uzależnić potrafi nie tylko pierwsza chwila.

 

Oczarowałeś mnie oczami. Uwiodłeś dotykiem.

 

Wszystko ma swoją datę ważności, nawet miłość.

 

 

jeśli wmawiasz sobie, że Ci nie zależy, to powodzenia.

 


wiesz, czasem pojawiają się na chwilkę

w naszym życiu osoby, które 

wywracają je do góry nogami.

 

 Kiedy nadchodzi wieczór wszystko 

czuję tysiąc razy mocniej.

 

 A dziś kocham Cię o całe wczoraj mocniej.


to wszystko zaczyna bolec coraz bardziej i bardziej .

 

Kazdy nowy krok to ryzyko potkniecia.

 

Jest dupkiem , a ja mam do dupkow slabosc.

 

Każdy ma swoją definicję szczęścia, On jest moją. !

 

Ty potrafisz tylko jedno. 

- Co? 

- W chuja robić.

 

Nic tak nie uspokaja jak dotyk Twych rąk.

 

Mam dosyć tej jazdy, tego stanu. 

Chodź tu i mnie kurwa pocałuj.

 

a jeżeli pokochasz dupka to 

pamiętaj o konsekwencjach.

 

myślisz, że sobie radzisz i nagle ktoś 
napierdala Ci przeszłością po plecach. 


Myślę, że miłość jest wtedy, gdy 
zobaczymy w drugim człowieku to, 
czego nie powinno się zobaczyć. I to zaakceptujemy. 


Bo umiera świat na brak miłości. 


Ludzie są naiwni, widzą uśmiech i 
myślą że tak jest naprawdę... 


wymierzył i wystrzelił. w samo serce. 


mam dość ludzi, którzy chcą być 'na chwile' 



 

 

 

 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz