czwartek, 11 sierpnia 2011

nosek do góry. ktoś tu Cię kocha.

"Nie daj mu prosić się, 

nie daj jej wątpić. 

Niech tylko dzieli śmierć 

a reszta łączy"

 

mam Jego, mam wszystko.

 

Bo przecież nie musi być idealnie, żeby było dobrze..

 

Uwierz mi. Tak jak ja nie kocha nikt.

 

przecież wystarczy być.

 

Trochę miłości i człowiek się gubi .

 

Czułam się tak jakby w 

moje serce wlano domestos, 

który wyżarł wszystkie uczucia

 

 

Mowiłeś mi słowa, które jak 

amfetanina rozszerzały źrenice.

 

 

Coś mi się wydaję, że mojemu 

amorowi ktoś podpierdala strzały.

 

 

Miłość dla Ciebie. Ja stawiam.

 

Zapamiętaj dziewczynko ! 

W nocy się śpi , a nie 

myśli o kimś , kto ma cię w dupie .

 

Tylko dlatego, że spotkałaś 

jednego kretyna, który 

zniszczył Ci kawałek życia,

nie wierzysz już w miłość?

 

 

Szybkie decyzje są dla 

nas najbardziej szkodliwe. 

Pierwsze mówi serce. 

Potem dopiero działa rozum.

 

Kobiety powinny być jak żelki. 

Twarde na zewnątrz, 

miękkie w środku a do 

tego zawsze niesamowicie słodkie

 

 

 

Codziennie tęsknie za Tobą po raz ostatni.

 

 

czekanie na ciebie to stały punkt programu.

 

 

Przytul mnie Skarbie i nigdy nie pozwól mi odejść

 

Należy ulegać swoim pragnieniom wtedy,

kiedy nadchodzą i nic nie odkładać na później.

 

mam w dupie miłość , życie ale jego nie . 


Wejdź do mojego świata i nadaj mu barw 

 

Pobudź moje serce do życia


miłość może naprawić twoje życie, 

ale może też złamać ci serce

 

to przestępstwo, kiedy odchodzisz.

 

i niech stanie w miejscu czas,

zawsze niech już będzie tak jak dziś.

 

niektórych rzeczy nie 

da się ogarnąć rozumem, 

więc trzeba mieć je w dupie.

 

znasz to uczucie gdy nie wierzy w ciebie nikt? 

musisz uciec ale nie wiesz którędy masz iść.

 

udowodnił mi, że można 

tęsknić do czegoś, czego się nie posiadało.

 

 

Pewności nigdy nie ma, ale szansa jest zawsze

 

 

Mogę tęsknić, jeśli wiem, że wrócisz ♥

 

 

chciałabym teraz usłyszeć, że 

czyjś świat beze mnie nie miałby sensu.

 

jednym swoim uśmiechem budzisz 

wszystkie motylki jakie mam w brzuchu

 

setki miłych wspomnień, tysiące pięknych wrażeń

 

pragnęłam jak nigdy zatrzymać 

czas w momencie gdy sie uśmiechał

 

pisk opon nie robi na mnie wrażenia, 

w przeciwieństwie do cichego buziaka w szyje'

 

I dlatego , że Ty znasz mnie 

najlepiej od ciebie wymagam najwięcej.

 

 

często odnoszę wrażenie że staję 

się coraz mniej ważna dla ciebie.

 

I przytuliłeś mnie tak mocno. 

Jakbyś chciał upajać się mną 

wiecznie, jakbyś chciał 

oddychać moim powietrzem.

 

 

Potrzebuję wakacji, ciepłego wiatru i

promieni słońca na pościeli.

Dobrej książki, śniadania do łóżka, 

wolnego czasu. I trochę Ciebie.

 

 

I pokochaj mnie rozmazaną, 

potarganą i rozwrzeszczaną, 

wybaczaj mi mój zły humor, 

migrenę,złe samopoczucie. 

Rób wszystko bym Ci uwierzyła że kochasz.

 

Zawsze znajdzie sie osoba , która 

odwróci Twoje życie o 360 stopni.

 

Facet to gatunek, którego nigdy nie ogarnę.

 

chciałabym zastąpić ' chce ' słowem ' mam '.

 

Masz 10 minut, żeby tu przyjść, 

spojrzeć mi w oczy, chwycić moją dłoń, 

przytulić mnie do siebie i 

szepnąc do ucha 'Kocham Cie' . 

Odliczam kurwa!.

 

 

Razem zobaczymy to co niewidzialne,

usłyszymy co niesłyszalne i osiągniemy to, 

co jest nieosiągalne !

 

Gdybym była ziołem - zajarałbyś ?

 

jeśli ktoś doprowadza Cię do szału, 

to weź głęboki oddech, 

policz do dziesięciu i natychmiast go zabij

 

uwielbiam ten stan, kiedy 

leżę na łóżku, przypominam 

sobie te najciekawsze 

rozmowy i zaczynam się śmiać. ♥

 

 

bo czasami trzeba dać żyć chwili.

 

 

cholernie cię lubię. tyle mam do powiedzenia.

 

 I wiem, że rozmowa z nim 

poprawiłaby mi humor w jednej sekundzie

 

i ta kompletna pustka, kiedy

nie masz pojęcia co czujesz.

 

a gdy piszesz serce nie bije

tak jak dawniej, nie ma szału.

 




uwielbiam sie do Ciebie przytulać!

 

Tesknie za nim, dzisiaj odczulam to cholernie mocno.

 

Tak, czasem mam problem i

nikomu nic nie mówię, 

czasem po prostu nie chce, 

lecz częściej nie umiem.


Nigdy więcej nie chcę czuć 

spływających po policzkach łez.

 

Nie zapomniałam tych momentów 

kiedy życie nabierało sensu

 

czasami mam ochotę wejść do 

mojej głowy i powiedzieć '' co ty odpierdalasz? '' .

"Jeżeli świat nabiera szarych 

barw pamiętaj, że szary to też kolor."

 

zachwyca mnie każdy Jego ruch, gest i słowo.

 

 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz