niedziela, 19 czerwca 2011

ooł :)



 czekając na coś magicznego tracimy zwykłe dni . 
a prawdą jest , że to , co 
najpiękniejsze przychodzi niespodziewanie . 


- szukam pracy. 
- u mnie? 
- tak, chcę zostać Twoim 
etatowym misiem.  


Słowa nie ujmą tego jak bardzo 
mnie rozpierdala Twoja obojętność. 


Jesteś facetem, który jednym
swoim spojrzeniem miażdży 
całą moją pewność siebie. 


 To, że ludzie się czasem ze 
sobą nie dogadują, 
nie oznacza, że im na sobie nie zależy.


czy kierujesz się sercem , czy rozumem ..
i tak nieustannie myślisz o nim  


 I ja wiem, że on nie da 
mi o sobie zapomnieć. 
Że przypomni mi o swoim istnieniu 
w najmniej oczekiwanym momencie. 


czasami nie mogę pozbyć się wspomnień , 
choć tak bardzo chcę zapomnieć . 


facet, który mimo mojego 
'spadaj' będzie o mnie walczył 

i ślubuję Ci, że poświęcę każdą chwilę, 
aby nauczyć się Ciebie na pamięć. 


kto chce - szuka sposobu . 
kto nie chce - szuka powodu . 


Niby taki jak inni, a  
jednak na swój sposób wyjątkowy. 


nie ogarniam Cię ani trochę, 
ale uwielbiam najbardziej na świecie 


 może widzę w Tobie coś , 
czego inni nie dostrzegają ?


 czasami jest tak cholernie trudno 
wszystko zrozumieć..


chciałabym ci powiedzieć 
'zacznijmy jeszcze raz' . 
chciałabym usłyszeć , że się zgadzasz  


Mój zdrowy rozsądek kończy 
się wraz z jego dotykiem. 


każdy koniec to nowy początek .




 
miłość nie musi być idealna , 
wystarczy , żeby była prawdziwa . 



gdzie mam kliknąć , aby 
wyłączyć miłość ?


ani żaby , ani księcia , chcę 
po prostu prawdziwego mężczyznę .


kiedy jest najlepszy moment , aby
powiedzieć komuś , że 
go kocham ? 
- zanim , zrobi to ktoś inny ..
  




szczęście : coś , co 
przychodzi i odchodzi w 
dynamicznym tempie .


to wszystko jest takie dziwne, tak 
monotonne, tak nudne. 
czegoś brakuje, kogoś brakuje..

 podnieś głowę i poczuj smak odwagi .

kiedy naprawdę kogoś kochasz wiek , 
odległość , wysokość , masa ciała 
nie ma najmniejszego znaczenia . 

co , to koniec ? 
ale wspomnienia , 
kurwa na zawsze ! 

największym osiągnięciem 
człowieka jest zachować 
uśmiech na ustach, gdy 
serce eksploduje z bólu . 

 nadal jesteś w mojej głowie . 
a to jest warte ryzyka .


to była moja największa porażka . 
którą powtórzę jeszcze parę razy , 
żeby mocniej zabolało . 


myślisz , że życie jest piękne ? 
to weź się kurwa zakochaj . 


jesteś ofiarą mojej miłości . 


tak , popełniłam błąd , ale 
nie podchodzę do życia 
kurwa z instrukcją . 


 zbyt szybko . 
zbyt szybko na miłość .


 miłość ? 
i nie mówię ci , że 
to będzie proste , ale 
może kurwa spróbujemy ?


- kocham cię . 
- rób co chcesz , ale 
mnie w to nie mieszaj ! 


czuję cię w moim sercu . 
ale żeś się rozgościł , kochanie ;d . 


jeśli nadal boli ,
nadal Ci zależy . 


świadomie wcale o Tobie nie myślę . 
a faktycznie to właśnie Ty mi 
nieustannie latasz po głowie ;* . 


za każdym razem , gdy Cię widzę
mam szalone pomysły .  


moja historia miłości . 
do B A N I .. 


 dzisiaj chciałabym żebyś 
zapytał dokąd idę , 
zatrzymał mnie i powiedział , że 
nigdzie bez ciebie nie pójdę .






nie ma pojęcia co to miłość , 
ale lubi to <3
 Nie ma takiej opcji żeby coś spierdolić , 
skoro całe Twoje życie 
leży w moich rękach ;*

koniec miłości do ludzi ,
którzy jej nie doceniają .. 

- kocham cię . 
- co takiego ? 
- nic , założyłam się z przyjaciółką , że 
przez 15 minut będę pieprzyć od rzeczy . 

- nie pasujemy do siebie . 
- to nas dopasuj , w 
przedszkolu byłeś dobry w puzzle . 

- nie kocham cię ! 
- też tak myślę . 

 co tak siedzisz ? całuj ; * ' 

- nie chcesz mnie stracić ?! 
TY mnie nawet zyskać nie raczyłeś .. 

- Teraz to wiesz co ? 
możesz mnie pocałować 
w cztery litery ! 
- Słucham ? 
- No w usta , idioto . w usta .. ;D 

Gdzie Jestem ? 
Znajdziesz mnie w co piątej 
Kinder Niespodziance .  

- Nie wiesz jak smakują truskawki ? 
- Nie wiem jak smakują Tobie . 

 miłosne opisy na gg to durny sposób 
okazywania uczuć , widocznie 
na nic więcej cię nie stać :\ .

wrócić do czasów , gdzie kocham 
cię nie rzucano na prawo i lewo .. 

jestem normalna , tylko że 
naprawdę cię kocham , 
to mnie odróżnia od innych . 

przydałaby mi się opcja : 
chcę jeszcze raz !

i te twoje niebieskie patrzaje < 3 

 mogę siedzieć i patrzeć 
jak się uśmiechasz . :)

miłość to baaardzooo szerokie pojęcie . 

miłość to bardzo śmieszna i pełna 
akcji komedia dla całej rodziny .

ta dziewczyna kocha za bardzo. 

cholera, nie tak miało być. 

ogarniam albo i nie. 

dla mnie - wszyscy, 
ty - na dystans. 

nie ryzykujesz - nie masz. 


 lubię swoją niezależność. 
nienawidzę swojej samotności.


każdy popełnia błędy, 
tylko głupi je powtarza 


owszem, rozpierdala mnie od środka. 
i owszem, nigdy ci o tym nie powiem. 


a kiedy kogoś się bardziej 
lubi to człowiek się gubi. 


czuję, że kogoś mi tu brakuje. 


     chciałabym zebyś mnie kochał, 
tak jak mnie nie kochasz, ej. 


     zakładając z góry najgorszą opcję 
przynajmniej się nie rozczarujesz. 


 serce bije mi szybciej i szybciej.


kiedy masz wszystko, 
chcesz się tym podzielić z drugą osobą. 


 najpiękniejszy chłopak świata? 
odpowiedź: mój chłopak, 
którego nie mam.


 wszystkie te chwile co 
serce mocniej bije.


nigdy nie powinno się to zacząć. 


miłość, chcę poczuć twoją miłość. 


     kobieta wybaczy Ci wszystko 
oprócz tego, że jej nie kochasz. 


słodko jest nie myśleć o niczym. 


przyznaj się. 
czekasz na coś, co się nie wydarzy. 


kochaj mnie mimo wszystko. 


cześć, chcę cię. 


 kto cię będzie kochał?


co robisz, jeśli zawodzi cię ktoś,
kogo kochasz? 


o czym myślisz patrząc na mnie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz