piątek, 17 czerwca 2011

baaju ;)


czasem to rozumiem, a 
czasem po prostu tęsknię. 


Bo gdy otwieram oczy, 
to kocham to co widzę :* 


Bo warto szukać tego 
co wyjątkowe. 


i nawet nie zdaje sobie 
sprawy jaki ma pociągający i 
zajebisty wzrok. 


 To, czego chcemy łatwiej 
osiągnąć wspólnie.


 nigdy nie sądziłam, że 
można kogoś tak potrzebować.


 a co jeśli chcę, ale się boję ?


 Dla Niego tylko całusów lawina. 
Kiedy Go widzę uśmiechnięta mina.


Wzmacnia, odurza, 
piękne chwile wydłuża. 


Beż żadnych zasad, bez przysiąg, 
róbmy to jak nam się podoba. 


nie zmienisz calego swiata, 
ale mozesz moj :) 


Śmiejemy się z tych samych żartów. 
Czy to już miłość ? 


Nie odkładaj mnie na potem, 
bo potem mnie już nie będzie. 


 czuję, że mi przeszło.
ale zaczynam wątpić, gdy 
tylko Cię widzę.


Nie umiesz docenić?  
to podwójnie stracisz. 


odpowiadam za to 
co powiedziałam, a 
nie za to co zrozumiałeś. 


jak Ci na kimś zależy to 
wypadałoby powalczyć. 


Gdyby śmiech trenował 
mięśnie brzucha, 
miałabym kaloryfer. 


Można wykupić pakiet , 
żeby patrzeć na Ciebie bez limitu ? 


Nauczmy się doceniać przyjaciół, 
bo życie nie toczy się 
wyłącznie wokół miłości. 


Łap mnie, 
jestem limitowaną edycją. 


Nie wierzę w miłość,
choć potrafię kochać. 


Pamiętaj, że za nic w świecie 
nie oddam osoby, 
na widok której mocniej bije serce. 


wakacje - i nagle 
przestajesz liczyć czas do 
następnego weekendu 


staję się szalona z 
Twojego powodu :D 


- czemu Ty mnie nie lubisz? 
- bo wolę Cię kochać ; * 


–ej, Ty ! 
-tak ?
- kochasz mnie...? 
- ...a mogę? 


można zniknąć i 
olać wszystko dziś :* 



 kurwa - inaczej 
nie można wyrazić tego co czuję .


- bolałoo .? 
- ale coo .? 
- to jak spadłeś mi z nieba : d 


Kocham Cię - te dwa słowa 
dają pełno przyjemności . : * 


i ten cały czas poszedł 
sie je.bać ! :/ 


może mi sie kiedyś uda , ale 
narazie będe tu siedzieć i 
rozkminiać co dalej .. 


tak oficjalnie powiem wprost :
weź s p i e r d a l a j !  


dziś przytule cie tylko po to , 
żeby potem odejść .. 


nie potrzebuje 
Twojego 'kocham', 
aby żyć .. 


- wiesz co? 
- co? 
- fajnie, że jesteś! ;* 


- co robisz? 
- tęsknie i takie tam.


- ja chcę z nim być .. . 
- no to masz misję . 
- i to ku_wa mega nierealną 


 -wierzysz w cuda? 
- a co chcesz mi 
miłość wyznać ?


świeżo po zakochaniu 
- nie dotykać ! 


i faceta też sobie na allegro znajdę. 


To nie znak zodiaku sprawia, że 
jesteś baranem. 


- Zbierasz opakowania
po jogurtach? 
- Nie. 
- No widzisz jak 
dużo nas łączy. 



miłość ?
fajna, fajna, ale limit mi się skończył, a 
żal mi kasy na wykupienie pakietu . 


Jeżeli zmieniam chłopaków 
jak rękawiczki, 
to się nie dziwię, że mi zawsze 
tak zimno w ręce. 


Głowa do góry. 
Jeśli plan A nie zadziała to 
zawsze możesz ułożyć plan B. 
Jeśli plan B nie zadziała to 
masz jeszcze 30 liter w alfabecie. 


Mogę pożyczyć całusa ? 
Obiecuje , że go 
oddam z powrotem . : D 


- Nie kocham cię, rozumiesz ? 
- Spokojnie, ja poczekam
na swoją kolej. 


myśli, że przyjdzie pocałuję i będzie Jego. 
naiwniak byłaby Jego 
nawet bez tego pocałunku. 


świat bez ciebie? 
to nawet brzmi nierealnie. 


wiem że jesteś jedyny 
w swoim rodzaju 
bo drugiego takiego kretyna 
byłoby mi trudno znaleźć 


Patrzę na moich 
znajomych i sądzę, że 
mają tak najebane jak nikt. 


Bez względu na
wszystkich i wszystko, 
chcę Ciebie mięć 
bardzo blisko < 3 


myślałam o nim. 
o jego spojrzeniu, 
dotyku i uśmiechu. 


jak na mój gust, 
potrzeba mi znów twoich ust *; 


a Gdy nagle poczujesz, ze 
brakuje Ci mnie, 
zadzwon i powiedz jak 
Ci cholernie zalezy, a 
ja jak głupia przybiegnę 
do Ciebie i 
obejme Cie najmocniej
jak potrafię. 


A potem nie mówiłam już nic i 
pocałunkami tłumaczyliśmy sobie 
to wszystko, na co brakuje słów. 


Bóg stworzył Go dla Cb , 
i tego się trzymaj 


z facetami jest jak z ciastkami. 
wiesz, że Ci szkodzą, 
ale i tak je jesz.
bez opamiętania się
nimi delektujesz, a 
później ponosisz konsekwencje. 
w przypadku mężczyzn - 
nieprzespane noce. 
w przypadku ciastek - 
dodatkowe centymetry w biodrach. 


hm. jak widać bardzo lubisz 
plątac się w mojej głowie. 
ale dałbyś sobie już spokój, co? 


 I szepnęła przez łzy - 
pamiętaj, że Cię kocham.!


wybacz, już mnie nie jarasz. 


blisko Ciebie, 
rozumiesz? 


FRAJER - 
definicja chłopaka XXI wieku 


już nie robisz na 
mnie wrażenia 


jaka to oszczędność czasu, 
zakochać się od 
pierwszego wejrzenia. 


lubie lubić coś czego 
nie lubią inni 


lubiła Go. 
trochę bardziej niż wiosnę, 
dużo bardziej niż herbatę, 
bardzo bardziej niż innych. 




I teraz myślę o Tobie tylko 
w trakcie każdego oddechu,
i z każdym krokiem na schodach.


na trzeźwo nic nie jest łatwe. 


a gdybym ci powiedziała że 
kocham Cię najbardziej, 
uwierzyłbyś? 

cieszy mnie fakt , że 
daje ci szczęście kochanie ;*


uwielbiam mieć tą pewność, że 
tak cholernie bardzo mnie kochasz, 
wiesz.? 


Wszyscy obiecują że będzie dobrze, 
nie jestem naiwna - 
nie ze mną te numery 


gdy zamknę oczy już tęsknię ;* 


A ja chciałabym być tylko 
tą o której myślisz. 


Jak można byc takim głupkiem ?? 
Jak sie chce to można.:D 


Ciężko zakochać się na nowo. 


- powiedziałam mu, żeby 
dał mi jakiś znak. 
- i co? 
- kretyn przyniósł zakaz wjazdu. 


 Usuń z Facebooka : Gotowe 
 Usuń z gg : Gotowe 
 Usuń z telefonu: Gotowe 
 Usuń z serca: Błąd


Twój ojciec jest chyba cukiernikiem , 
bo zajebiste z Ciebie ciacho . ; D 


 wybacz, że śmiałam pomyśleć, że 
mógłbyś należeć do mnie. 


Rzecz jasna chłopcy wolą blondynki a 
mężczyźni mają wyjebane na kolor włosów. 


Obiecaj mi, że kiedyś pokażesz ten uśmiech. 
Ten taki tylko dla mnie. 


z jednej strony kocham, a 
z drugiej nienawidzę.. 



Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że 
nie chcę już niczego szukać,


Jeśli coś się rozsypie, 
później ciężko to złożyć. 


za oknem słońce, a 
w głębi duszy deszcz 


' kochać całym sercem' - nie chcę już Tego, 
nie chcę kurwa nigdy więcej. 


gdy kogoś bliskiego nam, 
po woli tracimy.. 
prawda jest taka, że 
tak wiele możemy, a 
kurwa stoimy. 


 nie łatwo jest mieć wyjebane 
na takiego Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz